Termenii “Coleus”, “Coleus.ro”, “coleus.ro”, “site-ul”, “site”, “website-ul”, “website”, “noi”, “Compania”, “compania” reprezintă site-ul Coleus.ro și serviciile sale oferite prin acest site.

Termenul “Utilizatorul” reprezintă toate persoanele fizice și/sau juridice care accesează și folosesc site-ul coleus.ro.

Termenii „Termeni si Condiții”, „Principii de publicare”, „Date de siguranță”, „Explicații despre securitatea datelor” sunt folosiți pentru a desemna prezentul contract de utilizare.

Prin accesarea coleus.ro ești de acord cu termenii de mai sus.

Vârsta: Trebuie să ai cel putin 18 ani pentru a te înregistra și pentru a utiliza serviciile site-ului coleus.ro. Înregistrarea persoanelor sub 18 ani este interzisă.

Iți recomandăm să citești cu atenție acest Acord. El stabilește termenii și condițiile prin care îți punem la dispoziție serviciile noastre prin intermediul site-ului coleus.ro

Dacă te înregistrezi și ești de acord cu termenii și condițiile acestui Acord, te obligi să le respecți pe toată perioada utilizării. Dacă nu ești de acord cu termenii acestui Acord, nu te înregistra și nu utiliza serviciile oferite de site-ul coleus.ro

Ne rezervăm dreptul de a modifica oricând și fără nici o notificare acest acord. Continuarea utilizării este echivalentă cu acceptarea implicită a modificărilor. Recomandăm citirea cu regularitate a acestui Acord pentru a fi la curent cu ultimele modificări survenite.

Serviciile site-ului coleus.ro se desfășoară pe tot teritoriul României, în toate județele.

PROPRIETATE.

Site-ul coleus.ro este administrat de HIRSH IMOBILIARE SRL, societate cu sediul în București, str. Argentina 25, parter, sector 1, CUI 41457540, J40/9932/2019.

Site-ul Coleus.ro nu vinde produse sau proprietăți, este un site de tip marketplace.

PUBLICAREA UNUI ANUNȚ.

Publicarea anunțurilor pe coleus.ro se face în urma înregistrării ca Magazin Partener.

Toate anunțurile sunt publicate așa cum sunt trimise.

INREGISTRARE.

Pentru a te înregistra și a avea acces la contul de publicare a anunțurilor trebuie să completezi câteva date personale dar și datele magazinului în formularul de înscriere. Acestea trebuie să fie reale întrucât vor fi verificate (pentru marketplace).

Pentru a te înregistra ca și utilizator obișnuit, este nevoie de câteva date obligatorii incluzând adresa de e-mail.

Toate informațiile care te pot identifica (telefon, adresă de e-mail, IP, etc.), precum și toate setările făcute de tine în contul tău vor fi folosite doar de către proprietarii site-ului. Datele tale sunt confidențiale și nu vor fi dezvăluite nici unei terțe părți, excepție făcând cazurile în care legea ne obligă.

Acceptarea conditiilor

Utilizarea site-ului Coleus.ro, logarea cat si accesul la serviciile oferite reprezinta o acceptare din partea ta a termenilor si conditiilor de confidentialitate detaliate mai jos, cu toate consecintele care decurg din acceptarea acestora.

Utilizatorul va avea acces permanent la Termenii si Conditiile pentru utilizarea site-ului pentru a le putea consulta in orice moment.
In situatia in care nu esti de acord cu aceste conditii, iti solicitam sa nu utilizezi site-ul Coleus.ro.
Coleus.ro isi rezerva dreptul de a actualiza si/sau revizui Termenii si Conditiile in orice moment fara o notificare prealabila, asadar consideram de datoria ta sa verifici periodic acest acord.

Prin acceptarea Termenilor si conditiilor din prezenta pagina iti exprimi acordul pentru a primi comunicari sau oferte in scop comercial din partea Coleus.ro. Datele personale oferite vor fi procesate conform politicii de prelucrare a datelor personale. Te poti dezabona oricand accesand linkul de dezabonare din partea inferioara a e-mailurilor primite.

Drepturile de autor

Informatiile publicate pe Coleus.ro apartin site-ului, prin urmare, aceste informatii nu pot fi publicate, transmise, copiate prin orice metoda fara acordul scris acordat in prealabil. Nerespectarea acestor conditii se pedepseste conform legii in vigoare. Orice incalcare a drepturilor de autor poate fi sesizata pe adresa de e-mail suport@coleus.ro

Incheierea contractului

Odata cu inregistrarea unei comenzi pe site-ul Coleus.ro, cumparatorul este de acord cu modalitatea de comunicare utilizata de societate si de magazinul care a preluat comanda, adica telefonic, prin SMS, Whatsapp sau email.
Incheierea contractului are loc in momentul confirmarii automate de primire a acestei comenzi. Emiterea automata a confirmarii de primire a comenzii echivaleaza cu incheierea contractului intre vanzator si cumparator.
Dupa plasarea comenzii, pentru motive justificate, vanzatorul poate anula comanda cumparatorului, fara o notificare prealabila, iar acesta va primi inapoi banii incasati, in termen de 7 zile.

Preturile afisate pe site-ul Coleus.ro sunt valabile atata timp cat sunt vizibile pe site.

Livrarea produselor se poate face intr-un interval de 1 – 14 zile, din momentul in care s-au validat toate detaliile comenzii (date facturare, disponibilitate produse, adresa livrare, modalitate de plata, termen de plata), cu posibilitatea de a prelungi acest termen pana la 30 zile, conform legii, din motive justificate: zile libere legale, perioada sarbatorilor de Paste si Craciun, Black Friday, produse aduse cu precomanda, importuri, etc. Toate informatiile folosite pentru descrierea bunurilor pe site nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare, livrare, stocuri, preturi. Termenul de procesare a comenzii este de 5 zile lucratoare.
In cazul coletelor refuzate la livrare, care au fost achitate cu cardul online sau ordin de plata, suma aferenta comenzii va fi restituita dupa ce produsul ajunge in posesia magazinului dar nu mai tarziu de 30 zile de la data livrarii.
Produsele sunt disponibile in limita stocului afisat.

In cazul comenzilor ridicate personal din punctele de ridicare comenzi, se aplica aceiasi termeni si conditii ca in cazul comenzilor livrate prin curier. Va rugam sa verificati produsele la livrare, iar in cazul in care acestea prezinta neconformitati sa sesizati imediat reprezentantul firmei si sa refuzati comanda. Dupa parasirea incintei, produsele se pot returna doar prin curier la adresa indicata pe site la sectiunea Retur.

Termenul de rambursare a sumelor achitate pentru comenzile refuzate/anulate este de pana la 7 zile.

Pentru comenzile cu ridicare personala, termenul de rezervare al produselor la punctul de ridicare comenzi este conform aplicatiei curierului.

La punctul de ridicare comenzi nu se pot plasa comenzi si nu se testeaza/vizualizeaza produse. Costul transportului este in sarcina clientului, iar in caz de retur taxa de transport achitata la livrare nu se restituie.

Toate produsele comandate vor fi trimise prin curier rapid exceptie facand produsele din categoriile Imobiliare, Autoturisme noi, Auto rulate, Autoutilitare, Motociclete, ATV, produse pentru care utilizatorul/cumparatorul trebuie sa contacteze reprezentanta sau magazinul in cauza pentru a confirma comanda si stocul, achizitia fiind efectuata exclusiv la notar sau in reprezentanta/magazin/parcul auto respectiv.

Limitarea raspunderii

Site-ul Coleus.ro, software-ul, aplicatia si serviciile puse la dispozitie online de Coleus.ro sunt furnizate asa cum sunt, fara nici un fel de garantie.
Site-ul Coleus.ro nu poate fi tras la raspundere pentru modificarea, suspendarea sau intreruperea site-ului Coleus.ro, in totalitate sau partial.

Anulare comanda

Coleus.ro nu isi asuma responsabilitatea pentru eventuale greseli de tipar sau pentru inadvertente privitoare la preturi, specificatii, descrieri sau imagini ale produselor.

In cazul in care o comanda nu poate fi onorata din cauza unor astfel de erori, ne rezervam dreptul de a anula comanda respectiva fara nici o notificare prealabila.

Coleus.ro face toate eforturile in a furniza informatii corecte despre pretul si caracteristicile produselor. Este posibil ca unele preturi sa fie eronate. In cazul inregistrarii unei cereri de comanda cu un pret derizoriu, Coleus.ro poate anula solicitarea de comanda a Cumparatorului conform Art. 17 din Ordonanța nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata.
Vanzatorul isi rezerva dreptul de a anula comanda, fara nici o obligatie ulterioara a vreunei parti una fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in urmatoarele situatii, si nu numai:

  • preturile afisate pe site sunt rezultatul unei erori materiale;
  • produsul/produsele comandat nu se mai afla pe stoc;
  • tranzactia nu a fost acceptata de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului;
  • datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe site sunt incomplete si/sau incorecte;

Garantii

Toate produsele sunt insotite de factura si certificat de garantie. Pierderea certificatului de garantie sau a facturii duce la pierderea garantiei. Stergerea seriei (serial number S/N) partiala sau totala de pe produse duce la pierderea garantiei. Nu eliberam duplicate pentru certificatul de garantie.

Garantia este de doua tipuri:

– obligatia legala a vanzatorului (garantie legala de conformitate)

si/sau

– orice angajament asumat de vanzator sau producator (garantie comerciala) fata de consumator, fara solicitarea unor costuri suplimentare, de restituire a pretului platit de consumator, de reparare sau de inlocuire a produsului cumparat, daca acesta nu corespunde conditiilor enuntate in declaratiile referitoare la garantie sau in publicitatea aferenta. Termenul de garantie legala de conformitate este de 2 ani si se calculeaza de la data livrarii produsului, conform Legii 449/2003.

In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) perioada de garantie este de 12 luni pentru produsele de folosinta indelungata si intre 0-12 luni pentru restul. Termenul de aducere la conformitate pentru produse este de maxim 30 zile.

Litigii

Eventualele litigii in legatura cu executarea contractului vor fi rezolvate intre vanzator si cumparator pe cale amiabila, in caz contrar, parţile se pot adresa instantei de judecata competente de la sediul comerciantului/vanzatorului partener Coleus.ro

Protectia datelor

Conform cerinţelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicaţiilor electronice, site-ul Coleus.ro, are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizezi despre tine, un membru al familiei tale ori o alta persoana. Scopul colectarii datelor este utilizarea lor in vederea facturarii produselor comandate.

Informatiile inregistrate sunt destinate utilizarii de catre operator in scopul livrarii produselor si sunt comunicate numai de catre tine. Conform Legii nr. 677/2001, beneficiezi de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a te adresa justitiei. Totodata, ai dreptul sa te opui prelucrarii datelor personale care te privesc si sa soliciti stergerea datelor. Daca unele din datele despre tine sunt incorecte, te rugam sa ne informezi cat mai curand posibil la adresa suport@coleus.ro

Pentru exercitarea acestor drepturi, poti contacta in orice moment Responsabilul Coleus.ro cu protectia datelor prin transmiterea solicitarii tale prin oricare dintre urmatoarele modalitati:

  • prin e-mail la adresa: suport@coleus.ro

Acest site utilizeaza cookie-uri

Acest site foloseste cookie-uri. Prin acceptarea acestor termeni si conditii va exprimati acordul pentru folosirea cookie-urilor conform Regulamentului (UE) 2016/679.

Modalitati de plata:

  • numerar la: punctul de livrare, caserie etc;
  • ordin de plata;
  • cu cardul online;
  • in rate online prin card de cumparaturi

Modalitati de livrare:

  • curieri: Fan Courier, Cargus, Sameday
  • ridicare personala – punct ridicare colete (Fanbox, Easybox)

Termen de livrare:

Termenele de livrare afisate pe site sunt orientative si se aplica doar in cazul comenzilor confirmate, daca nu s-a convenit alt termen impreuna cu cumparatorul.

Tranzactiile pentru toate produsele exceptand categoriile Imobiliare, Autoturisme noi, Auto rulate, Motociclete, Atv se vor efectua in lei, indiferent de cardul tau, in conditiile agreate cu Banca emitenta a cardului. Pentru efectuarea tranzactiei pe site-ul nostru, nu se percepe nici un comision suplimentar. Site-ul Coleus.ro nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul tau.

In functie de disponibilitate, produsele pot fi:

  • In stoc partener – Produsul se afla in stocul partenerului Marketplace care vinde acest produs.
  • La comanda – Produsul nu este disponibil in stocul din depozitul nostru si pentru moment nu avem informatii despre disponibilitatea acestuia in stocul furnizorului. Dar, daca inregistrezi o comanda pentru un produs care are in dreptul lui „la comanda”, unul dintre consultantii nostri de vanzari va verifica disponibilitatea produsului in stocul furnizorului si te va contacta ca sa iti comunice cand se va putea livra produsul.
  • Stoc epuizat – Produsul nu mai este disponibil in stoc.
  • Recomandat – reprezinta recomandarea noastra pentru produsele cu cel mai bun raport calitate pret din produsele comercializate de noi din aceasta categorie.
  • Promo – produsul beneficiaza de reducere de pret, la aceste produse nu se mai ofera alte discount-uri.
  • Ultimele bucati – stoc de pana la maximum 20 de produse.
  • Nou – produsul a fost adaugat pe site in ultimele 5 zile.

In cazul produselor achizitionate de la Partenerii Coleus Marketplace se aplica urmatoarele reguli :

  • Partenerul Marketplace are obligatia de informare corecta si completa a Clientilor cu privire la Produse si Comenzi si raspunde solicitarilor Clientilor venite prin intermediul site-ului Coleus.ro sau celor provenite direct de la Clienti la fiecare Comanda;
  • Partenerul Marketplace emite documente fiscale relevante impuse de Reglementari (factura/decont/etc) pentru toate Comenzile, pe care le comunica Clientilor impreuna cu orice alte documente impuse de Reglementari sa insoteasca Produsele ce fac obiectul Comenzilor si livreaza Produsele aferente tuturor Comenzilor finalizate;
  • Partenerul Marketplace se obliga sa comercializeze doar acele Produse care respecta Reglementarile aplicabile, precum si sa ofere informatii valide si actualizate cu privire la disponibilitatea stocului si locul de livrare, conditiile de livrare, taxele asociate, alte servicii si costul acestora;
  • Partenerul Marketplace raspunde de calitatea informatiilor prezentate si afisate pentru fiecare Produs in parte, in cazul aparitiei unor neconformitati intre Produsul fizic si informatiile prezentate si afisate, Partenerul Marketplace fiind singurul responsabil de respectivele diferente, asumandu-si resposabilitatea acoperirii integrale a prejudiciilor create Clientului, tertilor si site-ului Coleus.ro;
  • Partenerul Marketplace raspunde de orice atingere adusa drepturilor de autor pentru pentru imaginile/cuvintele/logo-uri ce apar la produsele listate de acesta;
  • Partenerul Marketplace ambaleaza corespunzator Produsele aferente Comenzilor, respectand cerintele curierului precum si sa le predea curierului in vederea livrarii catre Clienti, Coleus.ro nefiind parte in acest proces;
  • Partenerul Marketplace raspunde fata de Clienti si fata de terti cu privire la calitatea si conformitatea Produselor, inclusiv in ceea ce priveste obligatia de garantie pentru Produsele livrate; Partenerul Marketplace garanteaza comercializarea si livrarea Produselor in conformitate cu toate Reglementarile aplicabile si in mod special cu prevederile legale referitoare la productia, circulatia si comercializarea produselor nealimentare si alimentare, inclusiv prevederile referitoare la protectia consumatorului.

Retur produse

Termeni si conditii

Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor mentionati mai jos si sunt in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.

Produsele care fac obiectul comenzilor incheiate online, pot fi returnate, fara invocarea vreunui motiv intr-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului.

In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta returul produselor si constituirea contravalorii acestora ca avans marfa pentru comenzi viitoare sau de a nu da curs solicitarii de retur.

Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.

Costul transportului este in sarcina clientului, iar in caz de retur taxa de transport achitata la livrare nu se restituie. Avand in vedere prevederile legii 249/2015 actualizata, pentru indeplinirea obiectivelor de la art. 14 produsele se returneaza doar in ambalajul original.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat;

Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.

Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informarii Coleus.ro de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract si acceptarea returului. Suma de bani aferenta produselor returnate se va restitui ulterior verificarii produselor dupa stabilirea de comun acord a modalitatii de restituire sau conform procedurilor legale.

Exceptii:

Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 din OUG 34/2014 în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale următoarele:

  • 1. furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar; (EX. calculatoarele asamblate la cerere sau sisteme Diaxxa, Laptopuri, Desktopuri unde s-a intervenit la solicitarea cumparatorului asupra configuratiei acestora)
  • 2. furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
  • 3. furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator; (EX. produse de ingrijire personale, peroduse din categoria Copii si Bebelusi, casti intraauriculare, etc)
  • 4. furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
  • 5. furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare; (Ex. jocuri, softuri, licente, extensii de garantii, filme, carti audio, carti interactive, etc.)
  • 6. furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicaţii; (Atentie! Cartile nu se mai pot returna dupa ce au fost citite!)
  • 7. contractele încheiate în cadrul unei licitaţii;
  • 8. furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.(EX. Licente electronice, extensii de garantii)

Atentie! Dispozitivele medicale nu se regasesc in dispozitiile OUG 34/2014 si nu se pot returna!

De retinut!

In cazurile in care produsele returnate prezinta deteriorari sau sunt incomplete, prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).

Suma aferenta returului se ramburseaza intr-un cont bancar valid (in lei) deschis pe numele titularului de factura.

Te rugam sa verifici integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primesti de la Curierul rapid in prezenta curierului si sa ceri intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.

Televizoarele beneficiaza de deschiderea coletului la livrare. Te rugam sa verifici televizorul in prezenta curierului la momentul primirii si sa soliciti intocmirea unui proces verbal de constatare daune, in cazul in care daca acesta prezinta defecte. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.

Daca produsele de returnat au fost insotite de eventuale bonusuri, trebuie returnate si acestea. Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.

Deoarece nu se poate stabili cu exactitate valoarea diminuarii contravalorii urmatoarelor produse acumulatori, baterii, incarcatoare, consumabile imprimanta (cartuse, drum unit, hartie), folii de protectie, etc., acestea se pot returna doar sigilate.

Nu se va accepta returul produselor care au conturi/parole active setate de catre client.

Pentru orice sesizari si reclamatii va rugam sa accesati pagina de reclamatii.

Service & Garantii

Garantia produselor

Produsele comercializate provin din surse autorizate de producatori sau direct de la producatori si beneficiaza de garantie nationala sustinuta de unitati service autorizate ale partenerilor Coleus.ro sau ale producatorilor.

In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) perioada de garantie este de 12 luni pentru produsele de folosinta indelungata si intre 0-12 luni pentru restul. Termenul de aducere la conformitate pentru produse este de maxim 30 zile.

Termenii si conditiile de garantie sunt in conformitate cu prevederile legale si se aplica exclusiv consumatorilor (consumator – orice persoană fizică care, în legătură cu contractele reglementate de prezenta ordonanță de urgență, acționează în scopuri care se află în afara activității comerciale, industriale, artizanale sau profesionale a persoanei respective): ordonanta Guvernului nr. 21 / 1992 privind protectia consumatorilor si ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ nr. 140 din 28 decembrie 2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri. Prezenta ordonanță de urgență nu se aplică contractelor privind furnizarea de conținut digital sau de servicii digitale.

Prezenta ordonanță de urgență nu se aplică:

  • a) suportului material care servește exclusiv ca suport al conținutului digital;
  • b) bunului vândut prin executare silită sau în alt mod, ca efect al legii;
  • c) contractelor de vânzare de bunuri de ocazie vândute la licitații publice.

Vânzătorul răspunde față de consumator pentru orice neconformitate care există în momentul livrării bunurilor și care este constatată în termen de doi ani de la data respectivă.

În cazul produselor de ocazie, consumatorul și vânzătorul pot conveni asupra unor condiții contractuale sau acorduri având o perioadă de răspundere contractuală sau un termen de prescripție mai scurtă decât cele prevăzute la alin. (1)-(4), cu condiția ca astfel de perioade ori termene mai scurte să aibă o durată de minimum un an de la data livrării bunului.

Măsurile corective în caz de neconformitate

În caz de neconformitate, consumatorul are dreptul de a beneficia de aducerea în conformitate a bunurilor, de a beneficia de o reducere proporțională a prețului sau de a obține încetarea contractului în condițiile prevăzute la prezentul articol.

Pentru ca bunurile să fie aduse în conformitate, consumatorul poate opta între reparație și înlocuire, cu excepția cazului în care măsura corectivă aleasă ar fi imposibilă sau, în comparație cu cealaltă măsură corectivă disponibilă, ar impune vânzătorului costuri care ar fi disproporționate, luând în considerare toate circumstanțele, inclusiv următoarele:

  • a) valoarea bunurilor în cazul în care nu ar fi existat neconformitatea;
  • b) gravitatea neconformității; sau
  • c) dacă măsura corectivă alternativă ar putea fi executată fără vreun inconvenient semnificativ pentru consumator.

Vânzătorul poate refuza să aducă în conformitate bunurile dacă reparația sau înlocuirea este imposibilă sau i-ar impune costuri care ar fi disproporționate, luând în considerare toate circumstanțele, inclusiv cele prevăzute la alin. (2) lit. a) și b).

Consumatorul nu are dreptul de a obține încetarea contractului dacă neconformitatea este minoră. Sarcina probei cu privire la caracterul minor al neconformității îi revine vânzătorului.

Consumatorii pot să opteze pentru o anumită măsură corectivă în cazul în care neconformitatea bunurilor este constatată la scurt timp după livrare, fără a depăși 30 de zile calendaristice.

Repararea sau înlocuirea bunurilor se face intr-un termen rezonabil care nu poate depăși 15 zile calendaristice din momentul în care vânzătorul a fost informat de către consumator cu privire la neconformitate și care este stabilit de comun acord, în scris, între vânzător și consumator, luându-se în considerare natura și complexitatea bunurilor, natura și gravitatea neconformității și efortul necesar pentru finalizarea reparației sau înlocuirii;

În cazul în care neconformitatea este remediată prin reparație, termenele se prelungesc cu timpul de nefuncționare a bunului, din momentul la care a fost adusă la cunoștința vânzătorului lipsa de conformitate până la predarea efectivă a bunului în stare de utilizare normală către consumator.

Responsabilitatile clientului

Conditiile de garantie nu se aplica pentru problemele sau daunele cauzate de client sau in circumstante cum ar fi, dar fara a se limita la urmatoarele:

  • s-a intervenit asupra produsului, a fost reparat si / sau modificat de personal neautorizat;
  • numarul de serie al produsului (S/N – „serial number”, IMEI, etc.), componentele sau accesoriile au fost modificate, anulate sau eliminate;
  • sigiliile pentru garantie au fost rupte sau schimbate;
  • produsul prezinta defecte fizice: lovituri, crapaturi, ciobiri, rugina sau prezinta urme utilizare in conditii neadecvate: tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, manipulare incorecta, setari si instalari incorecte, virusari, rescrieri de BIOS, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, etc;
  • incapacitatea de utilizare din cauza parolelor / masurilor de securitate uitate sau pierdute.

Procedura trimiterii produselor in garantie

La expedierea produsului pentru garantie te rugam sa ne comunici numarul cererii de service alocat dupa completarea Formularului de SERVICE de forma SV XXXXX; in cazul produselor expediate prin firmele de curierat rapid va rugam sa mentionezi pe scrisoarea de transport (AWB) NUMARUL FORMULARULUI DE SERVICE, precum si mentiunea „IN ATENTIA DEPARTAMENTULUI DE SERVICE”.

Produsele aduse sau expediate in atentia departamentul de service trebuiesc sa fie complete, sa contina toate accesoriile (recomandam sa fie aduse / expediate in ambalajul original sau un ambalaj adecvat) si insotite de o copie a facturii fiscale de achizitie, a certificatului de garantie original al producatorului / importatorului, precum si o copie a certificatului de garantie care insoteste factura sau este transmis online, via email, clientului.

Departamentul de service

In cazul in care nu sunteti la adresa la data la care ajunge curierul puteti opta pentru expedierea printr-o firma de curierat rapid: Fan Courier (telefon: 021-9336) sau Cargus (telefon: Bucuresti:021 – 9330 / Provincie: 021 – 9282) costul transportului fiind conform contract. Este foarte IMPORTANT sa mentionati pe scrisoarea de transport (AWB) NUMARUL FORMULARULUI DE SERVICE, precum si mentiunea „IN ATENTIA DEPARTAMENTULUI DE SERVICE”. Dupa ce coletul / produsul va fi receptionat si verificat veti fi anuntat privind desfasurarea procedurii de garantie / aducere la conformitate a produsului dumneavoastra.

In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

Mentiuni

Pierderea certificatului de garantie, precum si deteriorarea, stergerea sau pierderea etichetei care contine datele de identificare ale produsului (S/N, IMEI etc.) pot duce la pierderea garantiei. In cazul in care nu ai primit alaturat facturii sau pe email certificatul de garantie aferent acesteia il poti solicita oricând pe site-ul magazinului furnizor.

In cazul articolelor de tip KIT garantia este oferita pe intreg pachetul si nu individual pentru fiecare produs, de aceea este necesar sa expediati pachetul comercial complet.

In cazul aparatelor de aer conditionat consumatorul pierde garantia in urmatoarele cazuri:

  • Aparatul a suferit interventii din partea unor persoane neautorizate
  • Aparatele care necesita instalare de personal specializat (aer conditionat, radio-CD player, etc) pierd garantia daca instalarea nu a fost efectuata de catre o firma autorizata de importator.
  • Instalarea aparatelor de aer conditionat se face numai de catre o firma autorizata de producator.

In cazul foliilor de protectie pentru telefon (indiferent de materialul din care sunt confectionate) garantia se acorda doar daca produsul a fost montat intr-o unitate GSM autorizata.

Programele si informatiile salvate pe medii de stocare pot fi sterse / pierdute in timpul operatiunilor de service. Va recomandam realizarea de back-up periodic.

Produsele neridicate de la unitatea de service in termen de 6 luni de la finalizarea operatiunilor vor fi declarate abandonate (conform dispozitiilor Codului Civil).

Puteti solicita sprijin pentru a identifica daca produsul necesita acordarea garantiei sau daca intruneste conditiile de garantie / care este perioada de garantie, precum si care este unitatea de service autorizata cea mai apropiata de domiciliul dumneavoastra completand formularul de mai jos.

In cazul anvelopelor NOI, cand defectul de fabricare este constatat dupa montaj, clientul are obligatia sa informeze Coleus.ro completand formularul de reclamatii disponibil pe site.

Atentie!

Produsele se trimit in service doar daca ati completat formularul.
Garantia produselor nu este transmisibila.

Suma aferenta produselor creditate se ramburseaza intr-un cont bancar valid (in lei) deschis pe numele titularului de factura.

Reclamatii

Acordam atentie clientilor si incercam sa fim cat mai rapizi in ceea ce priveste procesarea solicitarilor pe care le primim.

Daca ai o problema cu o comanda, cu un produs, cu documentele (garantie, factura, etc.) ne poti scrie la adresa suport@coleus.ro iar magazinul partener iti va raspunde.

Termenul maxim de raspuns a unei reclamatii este de 48 de ore. Sesizarile se pot depune DOAR ONLINE.

Inca mai ai intrebari? Contact

Home Shop Account Categorii
Shopping Cart (0)

Your bag is empty

Don't miss out on great deals! Start shopping or Sign in to view products added.

Shop What's New Sign in
Main Menu